تفاوت وردپرس و ووکامرس چیست؟ پدر و فرزندخوانده
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر به طراحی سایت و دنیای وب علاقه دارید، حتما نام وردپرس و ووکامرس را شنیده اید. تفاوت وردپرس و ووکامرس مانند یک آچار و یک پیچ گوشتی است. معمولا افرادی که تازه وارد این رشته شده اند تفاوت این دو را نمی دانند. در این مقاله می خواهیم تفاوت وردپرس و ووکامرس را توضیح دهیم. تفاوت پدر و فرزندخوانده چیست؟ پس بقیه مقاله را بررسی کنید.

وردپرس aurkent وردپرس

یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای مدیریت محتوای CMS برای طراحی وب سایت، وردپرس است که پرکاربردترین CMS است. وردپرس یک پلتفرم رایگان و متن باز است که برای هر کسی در دسترس است و شما می توانید هر قالب وب سایت و نمایه ای را با آن ایجاد کنید. این بدان معنی است که شما می توانید هر وب سایتی مانند وب سایت وبلاگ شخصی، وب سایت شرکتی را با استفاده از وردپرس ایجاد و اجرا کنید.

یکی دیگر از ویژگی های عالی وردپرس جهت گیری آموزشی آن است که با آموزش های بسیار ساده آن را یاد خواهید گرفت و می توانید به راحتی با آن کار کنید. همچنین وردپرس افزونه ها و قالب های زیادی دارد که کاربران از آن ها استفاده می کنند و کاربران این امکان را دارند که هر صفحه نمونه ای را با افزونه های مورد نظر طراحی و اجرا کنند. در این مقاله تفاوت وردپرس و ووکامرس را توضیح می دهیم. تفاوت ها و شباهت های پدر و فرزندخوانده چیست؟ وردپرس یکی از مهمترین نقش ها را در طراحی وب سایت شما ایفا می کند که شامل بخش های زیادی از جمله:

بخش ورود محتوا

بخشی برای نوشتن نظرات و پیوندها

اشتراک گذاری محتوا

ارسال مطالب به صورت متنی، صوتی، تصویری و ...

ظاهر و عملکرد سایت من را با فرمت جدید سفارشی و شخصی کنید

Presentamos WooCommerce WooCommerce

اگر وردپرس را یکی از نرم افزارهای پایه و پایه برای ایجاد وب سایتی بدون نیاز به کپی بدانیم، امکانات زیادی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. WooCommerce افزونه ای است که بر روی وردپرس نصب شده و دارای ویژگی های زیادی است. WooCommerce در سپتامبر 2011 به بازار فناوری عرضه شد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این افزونه سهولت استفاده از آن است و یکی دیگر از ویژگی های عالی این افزونه ویژگی های قابل شخصی سازی آن است. برای اولین بار WooCommerce توسط یکی از توسعه دهندگان وردپرس به نام WooThemes به بازار حرفه ای معرفی شد.

در آگوست 2014 بود که بسیاری از سایت ها از این افزونه استفاده کردند و در کنفرانس تجارت الکترونیک woocnof در سال 2015 با WooCommerce در فرانسیسکو. در ماه می 2015 بود که Automattic، یکی از اپراتورهای WordPress.com و یکی از شرکت کنندگان در توسعه CMS وردپرس، مدیریت را بر عهده گرفت. WooCommerce یک ابزار فروش قدرتمند برای تجارت الکترونیک است. حتی امروزه بیش از 30 درصد از ویژگی های WooCommerce نمایش داده می شود که محدود است.

ویژگی های افزونه WooCommerce من

فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی

بازاریابی وابسته

امکان رزرو اشتراک مشترک

ویژگی مدیریت حساب کاربری در دسترس است

تغییر ظاهر سایت،…

WooCommerce Pa'u

برندهای مختلفی در وب سایت من فروخته می شود که نمی توان به راحتی آنها را شمرد.

سایت فارس حدود 1135 تم ووکامرس دارد.

این سازمان تقریباً 548 موضوع WooCommerce دارد.

تم های موجو این سایت دارای 240 تم ووکامرس است.

افزونه های ووکامرس چیست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای همه پیش بیاید این است که چرا ووکامرس تا این حد محبوب است. پاسخ به این سوال ساده است زیرا بسیاری از ویژگی های آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

معرفی افزونه WooCommerce Bookings

اگر سایت فروشگاهی دارید و می خواهید افزونه ای اضافه کنید، این افزونه بهترین است. چرا می گوییم بهتر است؟ زیرا به راحتی و به راحتی می توانید محصولات خود را در سایت ارتقا و مبادله کنید و هر محصولی را با تخفیف دریافت کنید. یکی از مهمترین ویژگی های آن این است که مشتری می تواند از وضعیت سفارش مطلع شود.

معرفی افزونه WooCommerce Membership

این افزونه همچنین مهم است زیرا به کاربران اجازه می دهد تا به بخش های خاصی از وب سایت دسترسی داشته باشند.

Storefront یک قالب ویژه برای WooCommerce است

استور ویترین یکی از تم های رایگان وردپرس و ووکامرس من است و سرعت آن بسیار بالاست و در صورت بروز رسانی به صورت خودکار باگ های آن را برطرف می کند.

تفاوت وردپرس و ووکامرس چیست؟

اکنون که وردپرس و ووکامرس را تعریف کردیم، باید تفاوت وردپرس و ووکامرس را بدانیم. وردپرس یکی از مهم ترین و اساسی ترین سایت های وبلاگ نویسی است، اما اگر می خواهید ویژگی ها و عملکردهای خاصی را به آن اضافه کنید، باید از افزونه ها استفاده کنید. WooCommerce یکی از پلاگین های مورد علاقه من برای وردپرس است، بنابراین این افزونه های فروشگاه سازی سایت شما را به یک سایت محبوب مانند آمازون تبدیل می کند.

وردپرس را می توان به عنوان یک پلتفرم در نظر گرفت که WooCommerce مانند یک فروشگاه در آن پلتفرم است. در واقع می توان گفت که وردپرس ووکامرس روی ویندوز است، زیرا هیچ نرم افزار دیگری بدون ویندوز به وردپرس متصل نیست.

تفاوت هاست وردپرس و ووکامرس چیست؟

یکی از مهمترین موارد در کسب و کار اینترنتی انتخاب مسیر شغلی است. این مسیر شامل محتوای مناسب برای سایت شما، تبلیغات مناسب و انتخاب یک هاست خوب است که تاثیر زیادی بر سئوی شما خواهد داشت.

هاست در واقع مکانی است که فایل ها و اشیاء زیادی روی آن قرار می گیرد و شما وب سایت را روی آن طراحی می کنید. WooCommerce که اخیراً وارد دنیای فناوری شده است، تا چندی پیش وجود نداشت. حال می خواهیم توضیح دهیم که چرا نباید از هاست رایگان استفاده کنید.

MyWordPress برای وب سایت های وردپرس استفاده می شود، جایی که ابزارهای وردپرس برای مطابقت با ابزارهای سرور طراحی شده اند. این هاست ها به راحتی در سایت وردپرس من نصب می شوند و برخی از هاست های وردپرس به صورت خودکار به روز می شوند. این منابع بیشتر ابزارهای لینوکس هستند.

هاست ووکامرس من هیچ تفاوتی با هاست وردپرس من ندارد. یک ویژگی بسیار خوب هاست نصب و راه اندازی فروشگاه ووکامرس است. در اکثر هاست های ووکامرس من، در حدود 6 ساعت از پایگاه داده بک آپ گرفته می شود و می توانید خودتان آن را مدیریت کنید. تعداد کمی از هاست های وردپرس دارای ویژگی های بیشتری نسبت به هاست های WooCommerce هستند.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 164
|
تعداد امتیازدهندگان : 48
|
مجموع امتیاز : 48
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: